Thursday, November 24, 2011

SSH

Paar päeva on nüüd saanud seedida seda eelmist nädalat. Muhk peas on peaaegu ära paranenud, reisipildid üle vaadatud ja esimene õrn lumigi siin ära nähtud.

Kokkuvõttes oli väga hea nädal. Esimesel hommikul peale saabumist ärkasin ma selle peale, et mulle tundus, et keegi on tule põlema jätnud. Tegelikult olid kardinad jäänud korralikult ette tõmbamata ja päike paistis juba varahommikul sealt sisse:)

Sukeldumised läksid rahuldavalt. Ma olen paremaks võimeline. Esimese päeva kaks sukeldumist olid mõlemad üks paras pusserdamine. Kolmas sukeldumine algas veidi õnnetult, sealt ka see muhk. Minul polnud häda midagi, kõrvaltvaatajad ehmatasid rohkem. Nädala lõpus sai tehtud üks väga suurepärane ja võimas sukeldumine. See oli ilus punkt nädalale. Tõdemus endiselt see, et ma vajan rohkem praktikat.

Sünnipäev algas õnnitluste ja tervitustega kallitelt sõpradelt ning lõppes merel päikeseloojangu reisi ja eestlaste peoga. Vette sel päeval ei saanud ja 28m plaan jääb ootama järgmist sünnipäeva, kui veel üks meeter on lisandunud.




No comments:

Post a Comment