Thursday, July 10, 2014

Lohe vol 3

Loheõpingud viisid täna Salmistule. Sai tunda tugevamat ja puhangulist tuult. Vahepeal kadus tuul hetkeks ära ja siis oli järsku tagasi. Jätkus body drag ja sel korral sain esimese tunde kätte ka kiiresti vastu tuult liikumise osas. Viimaks tõstis lohe mind selle käigus ka veest lahti, sellest sain aru alles siis, kui vette tagasi prantsatasin. Tegelikult oli see õhulend lahe, aga väike ehmatus ikka ka. Kuna ma loomupäraselt pabistan üle, siis kipun kiiresti väsima. See peaks muutuma, kui see lohe värk muutub minu jaoks tavapärasemaks tegevuseks. Preagu olen ma elevil ja mures ühekorraga.

Success is steady progress toward one's personal goals. /Jim Rohn/


See video on täpselt sellest vaatenurgast, mis avaneb mulle body drag´i käigus.


No comments:

Post a Comment