Monday, September 15, 2014

Hirm

Laupäeval oli mul mingisugune seletamatu hirm. See hakkas juba vaikselt ilmutama ennast Paljassaarde sõites. Vette saades oli see muutunud ka päris korralikuks. Võib-olla mängis rolli pikem vahe, võib-olla mingi muu alateadlik faktor ja arvatavasti ikka see sama mure, et mis siis saab, kui ma lohet kontrollida ei suuda. Igatahes olin ma valmis loobuma. Õnneks on mul väga hea õpetaja, kes suutis mu siiski panna jätkama. Lõpuks veetsime 2 tundi uuesti lohega sõprust sobitades. Tegelikult on lohe ju täiesti kontrollitav ja nagu Kristi ütleb, et alati on olemas quick release. Lõpetuseks saigi läbi tehtud selle kasutamine ja self rescue.
 
 
 
 
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time. /T. A. Edison/

No comments:

Post a Comment