Tuesday, April 10, 2012

Kevad

Juba eelmisest nädalast alates valdab mind mingi sisemine rahutus. Eks eelkõige saab selle saabuva kevade süüks ajada. See on selline "tahaks midagi uut ja põnevat kogeda" rahutus. Täpselt ei teagi, et mida.

Samas lähevad ilmad aina ilusamaks ja ma ootan pingsalt seda esimest sukeldumist, millega oma isiklik hooaeg kohalikes vetes avada. Aprill on märja jaoks aga kahjuks veel liiga külm (vähemalt mina hindan liiga külmaks) ja kuiva soetamiseni pole ma senini veel jõudnud. See on nimekirjas, aga hetkel on tähtsamad regu ja BCD. Mais peaks olukord juba selline olema, et kannatab ka 7+7 märjaga.
Vaatasin oma eesmärke üle ja leidsin, et tuleks jätkata ka erialakoolitustega (eelkõige EANx ja Deep). Ja DAN vajab ka uuendamist:)

Kokku olen viibinud vees 28h ja 17min. Järgmine kord peaks olema mul 45. sukeldumine. Huvitav, kas jõuan ka kunagi selleni, et numbritel pole enam tähtsust.


All great achievements require time /Maya Angelou/


2 comments:

  1. Sattusin siia leheküljele juhusliku otsinguga, ei teadnudki et on teisi eestlasi, kes sukeldumisest plogi peavad. Hea lugemine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud:)Vaatasin Sinu blogisse ja jälgin edaspidi aeg-ajalt kindlasti. Samuti hea lugemine.

      Delete